søndag den 9. marts 2008

Skitur 2008 til Hemsedal

Min første skiferie i rigtig mange år. Vi var to hold der drog til Hemsedal i Norge i uge 10. Den ene familie var Jens Erik og Birgit, Jeanette og Michell. Jens Erik er den ene ejer af KørNord. Det andet hold bestod af Klaus Jacobsen, Jakob, Sille og mig. Klaus er den anden ejer af KørNord, og jeg bor hos Klaus. Sille filmede mig med sin mobil. Sille har fanget Klaus og mig på pisten. Jeg har uploaded dem så kan det være jeg får en plads på youtube for stivbenede oldinge. Jeg kører i gul jakke og gul styrthjelm. Mine ben er ikke unge mere, og der har været mange knæskader. Jeg kører derfor med skinner på begge knæ. Og det virkede. Ingen ødelagte korsbånd til mig. Desværre fik Birgit denne skade da hun kørte sidste tur.



Ingen kommentarer: