torsdag den 17. januar 2008

Facebook og de andre

Så er turen kommet til Facebook. Facebook-netværk her i Danmark rummer pt. ca. 275.000 medlemer. Facebook benytter sig af en teknologi som Open Social, der samler applikationer fra flere steder.

Facebook fanger middelklassen, så den er kommet for at blive. Om jeg bliver et permant medlem tror jeg ikke. Lige nu er jeg lidt mæt af at melde mig ind i al ting på nettet. Nå, men nu er jeg jo også over +50 så afmatningen skal nok ses som et alderstegn.

Billedet er fra min tur til Rom år 2004 sammen med vores datter Maja. Jeg har lagt mig ned ved en af søjlerne ved Peterskirken. Ordet hvil i fred betød ligesom mere der end i min hjemlige kirke. :)

Jeg har meldt mig ind i gruppen af "Biblioteksansatte i Region Nord", pt. er vi otte medlemmer. Ha Ha siger jeg bare... Hvor er alle de andre 370 ansatte henne?

7 kommentarer:

Lille Frø sagde ...

Tik tak - hyggelig lyd! Nå, men det var det med facebook - nu er der 9! MEN jeg tror du har det som mig at vi skulle ind omkring facebook nu, men det er ikke med i programmet endnu, har ikke tjekket om det kommer...Og så har jeg lagt en hilsen til dig på min blog :)

Lille Frø sagde ...

Næ, men det skyldes måske at det ikke er med i programmet - det troede jeg også, men måske er det gledet ud? Har lagt en lille hilsen til dig på min blog :)

Lille Frø sagde ...

Nå - uuups - kom til at sende 2 - ser først nu at du skal godkende først - har du haft "frække" gæster?

Hans Ulrich sagde ...

Hej Karin
Nu er der 33 Nordjyske biblioteksfolk i gruppen. Alle som gennemfører melder sig nok her. Der er godt nok et enormt frafald når man sådan zapper lidt rundt og kigger i Nordjyske biblioteksblogs.
Det ser hyggeligt ud på trappen ved Peterskirken - det ligner en god ferie.
mange hilsener
Hans Ulrich

Bo Rafa sagde ...

Det er ikke af ond vilje, men jeg er der næsten, hvis blot de ville lukke mig ind ... "Could not open socket" er det svar jeg får, når jeg banker på

Inger sagde ...

Men det var det jo så, med i programmet altså. Jeg kommer først "på" i weekenden, men Bo skriver at der var 40 da han meldte sig i går, så det hjælper :) Inger

Inger sagde ...

Velkommen i mål! Iflg Bo, som meldte sig til i går, er der nu 40. Selv når jeg det først i weekenden. Tak for denne gang. Mange hilsner Inger.